UniCa UniCa News Notizie Tatsuo Ushiki MD, PhD - Niigata University, Japan

Tatsuo Ushiki MD, PhD - Niigata University, Japan

Development of a novel real-time stereo SEM with a manipulation system for applying to biomedical studies and Scanning electron microscopy of peripheral nervous system.
04 febbraio 2010

Dipartimento di Citomorfologia

Scuola di Dottorato in Neuroscienze e Scienze Morfologiche Corso di Dottorato in Scienze Morfologiche

Il Professor Tatsuo Ushiki MD, PhD, Director of the Division of Microscopic Anatomy and Bio-Imaging, Postgraduate School of Medical and Dental Sciences, Niigata University, Japan, terrà i seguenti seminari:

Martedì 2 Febbraio 2010 ore 12,00 Aula 2, Macroscopica, Cittadella Universitaria di Monserrato:

- Development of a novel real-time stereo SEM with a manipulation system for applying to biomedical studies.

Giovedì 4 Febbraio 2010 ore 12.00 Aula H, Macroscopica, Cittadella Universitaria di Monserrato

- Scanning electron microscopy of peripheral nervous system.

Per informazioni:

Laboratorio di Microscopia Elettronica