STUDENTS

24 febbraio 2021

Current and past Phd Students

• Simone Angioni (XXXVI ciclo)
  • Samaneh Zolfaghari (XXXV ciclo)
  • Vivek Kumar (XXXV ciclo)
  • Wu Zixiu (XXXV ciclo)
  • Madalina Stanciu (XXXIV ciclo)
  • Andrea Corriga (XXXIV ciclo)
  • Sayyed Raza (XXXIII ciclo)
  • Danilo Dessì (XXXII ciclo) PhD received in 2019. Now Post Doctoral Student at Fiz Karlsruhe
  • Fabio Lilliu (XXXII ciclo) PhD received in 2019. Now Post Doctoral Student at Aalborg University

Internships

• Simone Angioni. Aprile-Agosto 2019 presso Knowledge Media Institute of the Open University in Milton Keynes, UK per il progetto di tesi “Integrating Knowledge Graphs for Comparing the Scientific Output of Academia and Industry”
  • Mattia Atzeni. Aprile-Luglio 2017 presso BUP Solutions s.r.l., Italy. Fellowship di ricerca per il progetto “Sviluppo di servizi di Sentiment Analysis”
  • Ilyas Chaoua. Previsto per Marzo-Agosto 2017 presso Philips Research, Eindhoven. Fellowship di circa 1000 euro al mese e biglietti aerei andata e ritorno inclusi nell’offerta.
  • Danilo Dessì. Luglio-Settembre 2016 presso Philips Research, Eindhoven. Fellowship di circa 1000 euro al mese e biglietti aerei andata e ritorno inclusi nell’offerta.

Visiting Researchers

• Ahlam Kourid. October 2019-June 2020. Deep Learning on Big Data frameworks. How to efficiently use Apache Spark to develop deep learning applications