Social media communication strategies in fashion industry

Cabiddu, Francesca;Dessì, Cinzia;Floris, Michela
2020-01-01

Abstract

This study quasi-replicates a previous work based on social communication strategies in the insurance sector, analyzing what happens in the Italian fashion industry. Our sample yields findings dissimilar to the earlier research and suggests new insights.
2020
Inglese
Exploring digital ecosystems: organizational and human challenges
Ramona-Diana Leon, et al.
Alessandra Lazazzarra, Francesca Ricciardi, Stefano Za
33
393
405
13
Springer International Publishing
Cham
SVIZZERA
9783030236649
Esperti anonimi
internazionale
scientifica
Fashion industry; Reputation; Social media communication strategies
no
info:eu-repo/semantics/bookPart
2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
Cabiddu, Francesca; Dessì, Cinzia; Floris, Michela
2 Contributo in Volume::2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio)
3
268
reserved
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
Exploring+Digital+Ecosystems.pdf

Solo gestori archivio

Tipologia: versione post-print
Dimensione 8.11 MB
Formato Adobe PDF
8.11 MB Adobe PDF   Visualizza/Apri   Richiedi una copia

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Questionario e social

Condividi su:
Impostazioni cookie