Beyond social networks contents: how Social Media Geographic Information may support spatial planning analysis.

MASSA, PIERANGELO;FLORIS, ROBERTA;CAMPAGNA, MICHELE
2016-01-01

2016
Inglese
e-agorà/e-ἀγορά for the transition toward resilient communities
978-88-9052-964-1
300
306
7
INPUT 2016 – 9th International Conference on Innovation in Urban and Regional Planning – e-agorà for the transition toward resilient communities
Esperti anonimi
14-15 September 2016
Torino
internazionale
scientifica
social media, spatial planning, geodesign
no
4 Contributo in Atti di Convegno (Proceeding)::4.1 Contributo in Atti di convegno
Massa, Pierangelo; Floris, Roberta; Campagna, Michele
273
3
4.1 Contributo in Atti di convegno
open
info:eu-repo/semantics/conferencePaper
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
Massa Floris Campagna INPUT 2016.pdf

accesso aperto

Tipologia: versione editoriale
Dimensione 810.71 kB
Formato Adobe PDF
810.71 kB Adobe PDF Visualizza/Apri

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Questionario e social

Condividi su:
Impostazioni cookie